Μια πολύ σημαντική διήμερη εκπαιδευτική δράση για τη Ρομποτική και την Τεχνητή Νοημοσύνη, διοργάνωσε ο Δήμος Καλυμνίων σε συνεργασία με το Κέντρο Αριστείας HERON (ΗΡΩΝ) στη Ρομποτική και το 1ο Νικηφόρειου Γυμνασίου Καλύμνου, στους χώρους του οποίου έλαβε χώρα η σημαντική αυτή παρουσίαση με θέμα την Ρομποτική και την Τεχνητή Νοημοσύνη, στου αμθητές της Καλύμνου.
Εμπνευστής της όλης δράσης είναι ο συμπατριώτης μας, Ομότιμος Καθηγητής του Εθνικού Μετσοβείου Πολυτεχνείου και Διευθυντής του Κέντρου HERON, Πέτρος Μαραγκός, σε συνεργασία με τον Δήμαρχο Καλυμνίων Ιωάννη Μαστροκούκο, ο οποίος αγκάλιασε με ενθουσιασμό την πρόταση.
Ο καθηγητής, μαζί με τις συνεργάτιδές του, Δρ. Νίκη Ευθυμίου, ερευνήτρια του Ινστιτούτου Ρομποτικής ΕΚ Αθηνά, και Ελένη Μπέη-Σοφούλη από το τμήμα Εκπαίδευσης και Επικοινωνίας, παρουσίασαν στους μαθητές τις σύγχρονες εφαρμογές της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης, εξηγώντας πώς αυτές μπορούν να συμβάλουν στην κοινωνική ευημερία και την πρόοδο της χώρας.
Ο Πέτρος Μαραγκός δήλωσε σχετικά πως «ο μεγάλος στόχος του HERON είναι να δείξει πώς οι τεχνολογίες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το κοινό καλό – στην υγεία, την ασφάλεια, τη γεωργία, τη ναυτιλία και το διάστημα» και δεν έκρυψε την συγκίνησή του μιλώντας στον φακό του Παλμού της Καλύμνου, αφού η δράση λαμβάνει χώρα στο σχολείο όπου πέρασε τα μαθητικά του χρόνια. Μαζί με τον καθηγητή στον φακό μίλησαν και ο Δήμαρχος, Γιάννης Μαστροκούκος, που δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του και διαβεβαίωσε ότι ο Δήμος θα στηρίζει παρόμοιες δράσεις αλλά και ο διευθυντής του σχοέιου, Διονύσης Τρικοίλης, ο οποίος τόνισε την σημασία που έχει η επαφή των μαθητών με τις επιστημονικές εξελίξεις και ευχαρίστησε τον Δήμαρχο για την πρωτοβουλία του αυτή. Επίσης η διευθύντρια του 2ου ΓΕΛ Αγγελική Μαραγκού, εξαδέλφη του καθηγητή, που πρότεινε ααυτή την εκδήλωση, δήλωσε ικανοποίηση και τόνισε πως αυτές οι δράσεις πρέπει να έχουν συνέχεια, καθώς ήδη έχει παρουσιαστεί παρόμοια δράση στα πλαίσια του 2ου ΓΕΛ, με τον καθηγητή, Πέτρο Μαραγκό.
Ακολουθούν βίντεο με τις δηλώσεις που έγιναν και αποσπάσματα από ττην έναρξη της εκπαιδευτικής δράσης:











