Κοινοποίηση:

Τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν και καταγράφουν μέσα από την καθημερινή τους τριβή οι πλοίαρχοι στα λιμάνια όλης της Ελλάδας κατατέθηκαν στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και για λογαριασμό της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού, από τον πρόεδρό της, Cpt. Παναγιώτη Γιγή και τη γενική γραμματέα της Cpt. Ελένη Παπαδοπούλου.

Η έκθεση βασίζεται στις παρατηρήσεις που καταθέτουν οι πλοίαρχοι – μέλη της Ένωσης.
Σε ό,τι αφορά την Κάλυμνο, η έκθεση αναφέρει τα εξής:

ΚΑΛΥΜΝΟΣ
Επιδιόρθωση επιφάνειας πέδησης του καταπέλτη σε όλο το μήκος της προβλήτας.
Δεν είναι επαρκής ο φωτισμός και χρειάζεται να φτάσεις δίπλα, για να δεις το ακρομώλιο.
Στο ακρομώλιο (έξω λιμάνι) δεν υπάρχουν fenders.


Υπάρχουν ράγες που εξέχουν στη θέση πρόσδεσης του πλοίου (Θέση Κεφάλι) και υπάρχει κίνδυνος ζημιάς στον καταπέλτη. Τοποθέτηση fenders και στις δύο θέσεις πρόσδεσης του πλοίου (ΒΑ-ΝΑ) Άμεση αντικατάσταση ή επιδιόρθωση στις δυο δέστρες (μπίντες) γωνιακές του προβλήτα που δένει το πλοίο στο κεφάλι.


Στο ακρομώλιο δεν υπάρχει επαρκής χώρος για από – επιβίβαση επιβατών και IX (Φωτο 3, 4).
Στο ακρομώλιο έχει μεγάλη καθυστέρηση το πλοίο στη φορτο – εκφόρτωση γιατί για να γυρίσουν τα φορτηγά επειδή δεν υπάρχει χώρος στον προβλήτα, μπαίνουν μέσα σε μια παντόφλα και γυρίζουν και έτσι μπαίνουν στο πλοίο.
Υπάρχουν μπίντες πλησίον του καταπέλτη (εσωτερικές ΔΕ/ΑΡ). Η δεξιά μπίντα είναι ξεκολλημένη.
Να απομακρυνθεί και να γίνει αναστροφή της ΔΕ (νότιας) μπίντας ή τοποθέτηση νέας στο νότιο σημείο.

Κοινοποίηση: