Διαχρονικά η Κάλυμνος στερείται μιας επικοινωνιακής πολιτικής, με εξωστρεφή τάση, ώστε να προβάλλονται σε πανελλήνιο επίπεδο τα πλεονεκτήματα του νησιού.
Αυτό ισχύει για τον εορτασμό της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, που αποτελεί ξεχωριστό και ίσως μοναδικό σε όλη την περιοχή και πανελλαδικά.
Επί ημέρες τα κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας, προέβαλλαν διάφορους προορισμούς, με επίκεντρο τον εορτασμό του Πάσχα, διαπιστώνοντας πως η εορταστική παράδοση της Καλύμνου είναι σαφώς ανώτερη, όμως … δεν φτάνει να το ξέρουμε μόνο εμείς, οι εντός των τειχών, το ζητούμενο είναι να το επικοινωνήσουμε εκτός του νησιού.
Χωριά, νησιά και διάφορα μέρη, προβάλλονταν πριν, κατά την διάρκεια αλλά και μετά το Πάσχα, με εικόνες που έμπαιναν σε κάθε σπίτι της Ελλάδας και φυσικά αυτό ήταν αποτέλεσμα συγκεκριμένων στρατηγικών προβολής από τις τοπικές κοινωνίες, τους φορείς, όπως οι ξενοδόχοι, οι εκπρόσωποι της εστίασης, αλλά και τους Δήμους.
Ειδικά για την Κάλυμνο, που υστερεί στον τομέα της συγκοινωνίας, με την συχνότητα των δρομολογίων να είναι απογοητευτική και το κόστος απαγορευτικό, η προβολή μπορεί να “θεραπεύσει” κάπως τα μειονεκτήματα του νησιού.